понеделник, 21 януари 2013 г.


Смисълът на живота или какво се случи след 21.12, част първа.

Дойде ред да поразкажа малко за случилото се, тъй като като цяло този период ще влезе в
трета част на трилогията "За Възнасянето.", а сега започвам едва втората под работно заглавие "Приливите на Светлината." А съм обещала да съм летописец на това риалити, което си спретнахме колективно и нарекохме Възнасяне/Възслизане и поне малко ще разкажа сега, докато е горещо желязото.

И тъй - в началото последвах импулса "Юхууууууу", който дойде от Михаил и висшите ми аспекти и се втурнах с вълната 12.12 - 18-19.01 (аз лично чак днес май почвам да се окопитвам.) Реших - юрвам се, па каквото ще да става - да не ми е за пръв път зер.

Беше странно чувство - аз се носех на една вълна, а повечето вибрации, които идваха отстрани бяха съвсем други - страхът, паниката, отчуждението и разделението бяха силно осезаеми в етерното пространство. Но няма как, аз виждах каквото виждах и чувствах каквото чувствах, затова продължих да се нося на вълната на щастие, честване и победа.

Благодаря на всички хора, споделили това усещане, което решихме да изразим ярко и мощно с Петър, Атина, Марти и Ясен на "Мисия България" - за мен това не беше просто някакво събитие, а наистина преломен момент в моята лична история като сияйно същество, прераждало се на земята; онова, което ми показа Михаил, че този космически миг е и праг, който планетата ни е прескочила - праг, от който няма връщане назад. За мен усещанията по време на тази голяма вълна бяха изключително силни, разнообразни и контрастни, но в 20часа12 мин на 20.12.2012 - 555 (число, свързвано с Христовото съзнание по Рона Хърман), почти ми спря дъха, когато получих ясно послание и картина, която в етерен план изглеждаше така - да се изправя и да предавам най-високите и любящи вибрации към решетките на Земята. Това щеше да образува вълна през час в 20часа12минути по цялата земя и определени хора бяха призовани да се включат в нея. Усетих, че нещо много глобално става и дъхът ми едва не спря. За момент вълната беше толкова силна, че направо се изплаших, но след това всичко се укроти. Повтарям - усещанията за всички са били индивидуални според това каква им е била целта за момента. няма правилно и неправилно. Няма добър и лош начин да посрещнеш новото - това също е вярно, просто моята вълна беше "Юхууууу" и точка.

Доста по-късно прочетох Фаровете от Светлина на Стийв Родър и се развеселих, като видях, че и той е получил код "Юхуууу". Ето какво пишеше там:

"Едва ли можем да бъдем по-горди с вас - не защото правите онова, което ние искаме, а заради онова, което създавате тук, на Земята. Ако не друго, то просто чествайте ставащото, както и магичните дати, които идват - 12.12.12, 21.12, та дори и 31.12, защото те наистина са магични и критични точки за всеки един от вас. Какво бихме ви посъветвале да правите? Това е нещо много съществено, наистина. Чествайте! Вдигнете шум, така че да ви чуят. Пейте силно, танцувайте в тъмнината със затворени очи. Чествайте по всеки начин, по който можете, защото вие го направихте откъм вашата човешка страна и сега пренасяте енергията от дома във физическите си тела. Именно честването ще ви донесе енергията на дома. Помнете - ако станете твърде сериозни, ще ви погъделичкаме, за да ви напомним, че това е игра, и се предполага да се забавлявате."

Ей богу, при това сгъстено напрежение във въздуха и непрекъснато избухващи фекални бомби, беше най-малкото странно да се разхождаш с озарена физиономия и да разправяш на невярващи или съпротивляващи се вибрации (нарочно не ги свързвам с хора, за да не излезе отново, че има добри или лоши - говоря за вибрации, които са у всички нас, този диалог се водеше както вън от мен, така и вътре в мен),  как човечеството е постигнало огромна победа, но все пак продължих в този поток. Нямаше как. За това бях родена и трябваше да го направя. Останалото нямаше значение, поне за момента. Така че с голяма група сродни души, които се усетиха на същата вълна тъкмо на магичната дата пяхме много заедно, веселихме се, вдигнахме пушилка до небесата и си направихме нещо, което да закотви събитието завинаги в сърцата ни - силно, ярко, мощно.

Ето и част от декемврийското послание на Рона - за мен те двамата със Стийв остават наистина много балансирани, спокойни и чисти канали на Михаил - всичко там е с мярка и жалко, че хората предпочитат като че ли все още повече сензациите - лично за себе си мога да кажа, че следването на моето водачество, проверявано многократно през тези двамата и съвпадащо понякога дори до конкретния израз, ме е превело през вълните възможно най-бързо и безболезнено, спасило ме е от много излишни и неприятни потенциали. Но всеки си знае, аз просто трябва да си кажа моето. Има и други чисти и прекрасни канали, ако сте си намерили вашия, просто го следвайте. Ето Михаил през Рона.

"Вие, пътепоказателите, се подготвяте да изиграете своята мащабна роля, включвайки се в могъщите небесни сили на нашите Баща/Майка Бог, докато закотвяме новия Божествен Отпечатък, вибрационните модели на идващата ера на водолея. Този път обаче вие ще изпълнявате най-важната си роля, докато сте в пълно съзнание за случващото се. Новата Кристална Решетка сега е точно на място и е активирана; време е за вас, Звездните Семена, да започнете да магнетизирате към вас, да интегрирате и след това излъчвате новия Божествен Отпечатък/Свещен Огнен атом -семе на ерата на Водолея към решетката на земята и навън към света на формата. Това е вашата НОВА ГАЛАКТИЧЕСКА МИСИЯ, любими. За това сте се подготвяли по време на тези хаотични и стресиращи години на пробуждане за вашата Божествена природа."

Това напълно съвпада с картината, която Михаил ми представи в посланието на 21.12 - там видях един готов макет във фините полета - структура, която вече вибрира и се усеща от по-чувствителните; в същото време реализирането и в земните нива е задача, която ние следва да изпълним в съвършено съгласие с цялото. Посланието може да видите на видео клип в моята ю-тюб колекция под надслов "Поедата на Духа" - със синьото крило. Между другото - още от идването ми в България през януари 2012 Михаил започна да се майтапи със знака на Победата, непрекъснато виждах билбордове, плакати, пицарии, кантори и надписи Виктория или производно. Тъкмо се чудех как да свържа тая победа със съвсем противоположните вибрации в общия ефир и майка ми влетя в стаята да ми съобщи, че най-често използваното име за бебенца-момиченца било Виктория - тъкмо както тя се казва. И едва вчера осъзнах, че и емблемата на фолксваген - марката кола, която караме и майка ми, и аз, е двойно V - т.е. двоен знак на победата. Тук отново искам да припомня, че това не е победа, при която някой се фръцка на сигурно място, обкичен с медали и отличия, докато другите пъшкат в неволя. Това е тип победа, от която се ползва абсолютно всеки желаещ. Тъй е хубаво да се усеща този момент.

Пътят е отворен и той е за всички, не само за натегачите, решили да скочат първи:))) Тези кодове и знаци идват да ни сочат пътя, вече дори не коментирам много от тях, защото съм залята буквално навсъкъде - чак до степен на шега, може би поради факта, че понякога все още се натъжавам и чудя за туй и онуй.

Няма коментари:

Публикуване на коментар