неделя, 31 март 2013 г.


 Квантово пречистване и Възнасяне.

Както често споменавам - пътят към пълното сливане с духа минава през определен, много специфичен и често натоварващ период, който наричам тунела на сенките. Този период не е еднакъв за всички - за онези, които са поели по договор палмата на първенството - пожелали са първи да стъпят вибрационно в Новата Земя, е по-вероятно той да премине много интензивно и драматично, докато за хората, които имат доминанти във все още преобладаващата реалност, това пречистване преминава по-бавно и разсрочено, съобразено с ежедневните повинности. Ако често ви се случва да си кажете (както аз съм правила хиляди пъти): "Ох, ама много стана зор вече, как ще се справям с ежедневието", помнете, че не аз или някой друг задава темпото, а собствените ви Висши Азове. А те - както често казвам на практиките, не само че не са кретени, а виждат много по-добре от човешкото ви Аз кое е най-доброто; и тънкостта винаги си остава в чистата ви връзка с вашите собствени висши аспекти.)

Ангелите често избързват малко с времето като ни показват картината на най-прекрасния за нас вариант. Често обаче той е далеч от настоящия ни живот и сравнението почти неминуемо предизвиква вътрешни колизии поради разликата във вибрациите. Въпреки това - веднъж помирисали и почувствали тази визия, ние някак не можем да я забравим.

Възможно ли е шепа хора да са помирисали с нюх на бизнесмени тежненията на времето и да се възползват умело от модни думички като "квантово", "преход", "възнасяне"?. Естествено - възможно е. В същото време знам, че сродните души, с които сътруднича тясно, както и аз самата,  сме минали през своите големи житейски изпитания - мигове, в което целият ни фундамент е бил разрушен и е трябвало да продължим само по гол дух. И сме го направили. В тези мигове разбираме колко фалшиви и суетни са опорите, върху които сме стояли досега. В тези мигове щем не щем стигаме до нулевата точка и продължаваме по квантово различен начин, защото просто няма друг изход, освен през новото съзнание; старото би ни убило. Така че сме от хората, които първо са го направили и после за започнали да говорят.

В моя път аз държа изключително много на истината и яснотата. Разбира се - когато общуваш ежедневно с високите селения, реалността ще е по-различна от онази на хората, които не общуват. И все пак - всеки етап на развитие си има своето ниво на изпитана истинност. Би ли могло ангелите просто да си обещават, а всичко да се окаже една илюзия? За да бъда откровена, ще ви кажа, че и аз като вас ен на брой пъти съм си задавала този въпрос. И за да бъда отново искрена - точно толкова ен на брой пъти ангелите просто са "тропали" с енергия зад мен, повдигали са ме буквално на криле и са ми шепнели да отстоявам своята визия, да грея ярко в колоната от светлина и връзката с Божественото, да не се влияя от масовите мнения и истерии. И тъкмо заради истината искам да изброя вече отметнатите постижения - в моята реалност и не само.

Какво е постигнато досега?

1. Телепатия - случвало ми се е много пъти буквално да предугаждам събития, мисли и чувства.

2. Виждане във високите измерения - става все по-богато и - точно както ми беше казано, цветовете блестят все по-ярки, появяват се геометрични фигури, които се променят, проникват и разгръщат, много подобно на компютърна анимация. Образите стават все по-живи и динамични, а общуването - толкова просто и естествено, колкото човешкото и всъщност - много по-лесно, защото във висшите селения няма условности и криеници.

3. Аромати, които се появяват от нищото.

4. Множество игри с поредици от цифри - те винаги указват правилния път.

5. Доказателства на местата, на които съм правила активации и практики - винаги се появява някакъв малък знак, който да потвърди всичко - да речем виолетова пеперуда след активация на виолетов пламък. Често това са били и природни явления. На 20 май в "Гайа" всички помнят, че имаше послания на Гайа (няма как да избегна повторението - за пръв и единствен път канализирах майката Земя), която едва ли не ни се извини предварително за земетресението на следващия ден. Впрочем разказът за това събитие и послание на 20 май, когато беше първото голямо подравняване, си стоят във фейса.

6. Видима странична светлина и орби по снимките и видеата.

7. Всичко, което ми е било дадено като насока, е станало точно така. Казвам насока, а не предсказания, защото предсказанията стават все по-хлъзгава почва предвид флуидността на времето и бързата смяна на вариантите. Засега обаче насоките, които ми бяха показани, се оказаха верни до една. На 4 август НЕ кацнаха извънземни на стадиона в Лондон, земята НЕ изчезна на 21.12, нямаше нито мрак, нито спиране на ток, не се търкалят трупове по улицата - слава богу, преходът беше максимално гладък и безболезнен. Вълната Юхуу - т.е. съветът да празнуваме и честваме шумно и страстно прехода заедно, бе потвърдена с абсолютно същите думи от Стийв Родър - нещо, което разбрах след Нова Година. Лявото и дясното кълбо започват да се изравняват като функция при много хора, обединението - макар и с много скърцане, започна да се случва като неминуем начин на ново съотношение и сработване между хората. Сърцата се отварят - много приятели, които са били кариеристично настроени, споделят, че искат все повече любов и хармония. Стари рани бяха излекувани, прошките - раздадени, нови пътища - открити. Нещо, което не знам дали стана, беше предвиждането на Михаил, че около и след 21.12 може да се наблюдават красиви сияния - предвиждане, което той сподели в серията видеа от септември 2012. В София не съм наблюдавала нищо особено, но нямам представа дали все пак по света не е имало и такива явления. Със сигурност обаче зимата ни предложи някои от най-уникалните небета и пищни залези, каквито аз лично не съм виждала никога с такава яркост.

8. Фобии, които са преодолени - истината е, че все още се случва в напрегнати моменти да прелитат сенки, но само като вятър. Факт е, че многото фобии, които ме съпътстваха с години - сковаващи вериги, с които мислех, че ще си ида от този живот, вече ги няма. Факт е, че от осем години не пия лекарства за кръвно налягане и нямам никакви проблеми, въпреки цялата интензивност на процесите, както и непрекъснатите "рискове", които ме съпътстват. Естествено - човешкото Аз си мисли, че това са рискове - Божественото знае много добре, че няма нищо по-страшно от това да си останеш в мазата, колкото и да ти е познато и дори вече комфортно там.

9. Неоспорим факт са енергиите в тялото - те стават все по-мощни, разнообразни - чувстват се като пламване, усещане за много ситна, сякаш газирана вибрация, която те полива като екстазна вълна, избухвания в чакрите, усещат се меридиани, проходи, събуждат се жлези, отдавна заспали центрове, епифизата пулсира и излъчва, чак до усещане за болка и натиск, чувство за цялостно олекване и изпълване на аурата със светлина и неземна лекота, състояния близки до левитация, мини ядрена експлозия в областта на тимуса - тук ви говоря за РЕАЛНИ физически усещания.

10. Трезво погледнато - в едно и също огледало и една и съща светлина, от 2009 г. години насам - от момента, в който започна ударната тунелна права, или няма процес на остарявяне или той е забавен значително при мен. В интерес на същата трезвост не мога да кажа, че има подмладяване или някакви ясно забележими телесни промени. Но го няма и обратният процес на дегенерация, все едно времето е спряло. Тук не говоря за снимки, които винаги може да подмладят или състарят, а за една и съща светлина и перспектива.

11. Най-силната промяна, която наблюдавам във физическото тяло засега е видимото избистряне на лицата и очите след силни светлинни практики.По време на моите занимания, хората споделят, че виждат смяна на различни личности през тялото ми.

12. Множество чудотворни изцеления - нещо, което не е минало през мен лично, но наблюдавам отстрани.

И така, приятели, това са сериозни свидетелства за напредък. Със сигурност списъкът може и ще бъде попълван с множество ваши разкази за  ангелска помощ, чудотворни спасявания, внезапни хрумки за изход от привидно безнадеждни ситуации.

Ако и вие, като мен, понякога унивате, защото ви се иска - като на всеки човек, да си видите резултатите 100 процента материализирани, то избройте вашите постижения и духовни пробиви досега. Като видите колко внушителен списък имате и вие, ще разберете, че едва ли има причина, поради която процесът да бъде спрян, защото може би сте "сгрешили" някъде и бог отново ще ви изгони от рая; така ентусиазмът ви просто да продължите в цялостния процес ще нарасне неимоверно.







Няма коментари:

Публикуване на коментар