петък, 19 юни 2015 г.



За енергиите през периода на лятното слънцестоене.
Вече свиквате с някои от особеностите сегашния момент, а именно, че всичко се променя с шеметна скорост, макар и на пръв път поглед да изглежда същото. Всеки божи ден се нагласяте към това предизвикателство. Често ви виждам да простенвате, че каквото и да правите нищо не се променя във вашия свят, само за да разберете след секунди, че всъщност е извършена грандиозна промяна. Помнете – видимото следва да остане все още в определени рамки и познати параметри, за да не причини прекалено бързата промяна вреда на психиката и съзнанието ви, и все пак дълбоко в себе си, в клетките, в ДНК, в диамантеното ядро на сърцето си вече знаете, че нищо повече не е същото.

Лятното слънцестоене носи едно величествено и мащабно явление. Нека сега ви обясним за карантинната обвивка на Земята. След като – преди еони време планетата загуби своята прекрасна енергия и вибрациите рязко паднаха, много същества се обединиха в идеята около земята да бъде поставена карантинна обвивка, която да я капсулира, така че да че замърсяването да остане само в тази капсула. Причините за това са многобройни и сложно преплетени, но вселенските съвети прецениха, че то е най-целесъобразното решение. Ето как бяха изградени огромни щитове от светлина, които отразяваха огледално всички зловредни емисии обратно към Земята, която виждаше отново и отново своето криво отражение. И по този начин омагьосаният кръг се затваряше. Векове наред тези щитове служеха на определена цел, така че планетата да се превърне в своеобразно училище с голяма дълбочина и контраст на изживяването. В настоящия момент обаче - когато процесът на Възнесение напредва, тези щитове пречат в много отношения, тъй като те възпрепятстват процеса на канализиране и го превръщат в достояние все още на малцина обучени единици, докато целта е всеки един да пие изобилно от тази благодат, при това – в ежедневието си. Светлинните щитове на карантинната обвивка обаче отразяват обратно отново и отново всички полуистини на медиите, най-мощните егрегори, властимащите групировки – колективните вярвания на човечеството за болести, предателство, страдание, корупция, невъзможност да се живее в любов.
Сега – именно с периода на лятното слънцестоене, в който се активират мощни енергии от сърцето на централното слънце, които се насочват в определени групи от лъчи към земята, тези щитове – отдавна отслабени, започват не само да се стопяват, но и се внедряват нови технологии. Така че старите щитове се превръщат в нещо като плазма, която – вместо отразените образи на земните миазми,  излъчва към вас като през лупа качествата, даровете и атрибутите на собствените ви висши Аз-ове.

Колкото и ярки да са тези светлинни емисии, за неподготвените те ще си останат невидими и неосезаеми. Всички останали, които сте вече на пътя обаче, ще почувствате, че много от нещата за които сте говорили и говорили, сега стават естествена част от вас, че много парадигми се променят, че довчера невъзможното става възможно.
Онова, което ще усетите най-напред е майсторството да излезете от всяка естествена вътрешна буря към светлината с едно просто префокусиране. Резултатите вече няма да ви вълнуват толкова, защото ще знаете, че те идват като естествена последица от вашето вътрешно състояние. И доколкото нямате власт над външния свят с неговите непрекъснати люшкания, то имате пълна творческа свобода да превърнете мигновено вътрешния си свят в рай. Това състояние сега обаче, за разлика от преди, ще усещате много по-естествено и спонтанно, а не като плод на усилени медитации и практики. То ще идва от воле, както се казва, а практиките си ще правите за обогатяване и усъвършенстване, от удоволствие – като игра и забавление.

Вашите полета на съвестта и честта ще започнат да се пречистват и всичко онова, което се усеща като неадекватно, нечестно, неправомерно, несправедливо – всичко дълго скривано във вас и от вас ще започне да излиза на повърхността, тъй като ярките лъчи от Централното слънце докосват и най-потуленото местенце от човешките системи.
Много от вас могат да почувстват силен и забележете – правомерен гняв, който идва от факта, че по договор сте търпели дълго време нещо, което по човешко право е несправедливо. Сега този баланс ще трябва да бъде възстановен за вас. Ето защо онези, които дълго време са търпели някакво неправомерно отношение отстрани с усещането , че вършат нещо свято – като мисия на Духа, а това си е точно така, сега ще изпитат гнева на човешкото си аз, което пък ще настои за своите права.

Дълбоко в себе си вие знаете – балансът е бил нарушаван дълго време с определена цел, но той сега ще бъде възстановен, защото няма такъв договор, който да води до вашето крайно ощетяване като резултат. И ако е имало милиарди такива случаи в човешката история, то те се дължат на факта, че хората често са забравяли Божествените договори и са повярвали в по-голяма степен на земните ограничения и изкривявания, като по този начин са материализирали по-малката истина. Позволете на Висшия Аз да влее това знание във вас, защото именно то ще ви помогне бързо да интегрирате гнева си.
Други от вас може да усетят излитането на сенки, които дълго време са отричали в себе си или са смятали за напълно изцелени.

Доколкото това е първата реакция на вливането, то разтварянето на карантинната обвивка ще позволи духът до такава степен да ви обгърне, че бързо да си спомните новите си способности и да видите изхода от всяка ситуация.
Докато едни може да се срещнат със своите сенки под формата на определени физически и вегетативни оплаквания, то други ще могат да приветстват своето финално изцеление от хронични и упорити болежки.

Периодът около и след лятното слънцестоене е особено благоприятен за повторно адресиране на всички недолекувани травми, блокажи и болести. Енергиите са толкова силни, проникващи и дълбоки, че могат да изцелят онова, което с години не е подлежало на изцеляване.
Бъдете много балансирани със слънчевата енергия – усещайте доколко сте готови за нея. Дори в мрачен ден, се обливайте със слънчева енергия, тя ще ви достигне. Помолете Висшия аз да ви направи  филтър, който да допусне точно такива интензивности на светлината, които сте готови да приемете, имайки предвид, че тук става въпрос не само за осезаемата физическа светлина, а и за фините енергии, които я съпътстват.

 Повече почивка - дори ако работите интензивно, със сигурност можете да намалите драмата, отпускане на ума и тялото,  добродушие и приемане на всичко такова, каквото е, бързо интегриране на възможните раздразнения и гневни изблици, пълно доверие в личния ви път и ангелите - това са средствата, с които можете да се възползвате максимално от този период.
Можете да извършите ваш ритуал, в който да помолите за изцеление на вас и близките ви и да се възползвате от нарастващите лечебни сили на всичко в природата.

Ето и една повеля, с която да интегрирате всичко по най-добрия за вас начин.
Призовавам Бащата/Майка бог да ми помогнат да интегрирам настъпващите през Централното слънце енергийни приливи, така че да се облагодетелствам с всички качества, атрибути, цветове и дарове на моя собствен Висш Аз. Нека през звездата на душата приема такава интензивност на светлината за която съм готов/а в момента. Нека Висшият ми Аз изгради филтър, който да отсява всичко онова, което е ненужно, вредно и пречи на духовното развитие и най-висшето ми благо. Поставям се в служба на процеса и отварям цялото си сърце, тяло и дух за новите си възможности. Отдавам периодично възникващите гняв, фрустрация и разочарование от това, че не виждам ясно резултатите от труда си на ангелите със съзнанието, че това е гледна точка на човешкия ми аз. Разбирам, че само фокусът ми пречи да видя пълния диапазон на постигнатото от мен и съм готов да променя блендата във всеки миг, за да усетя изначалното си състояние на изпълненост, изобилие, свобода, любов и благодат. С лекота се изцелявам от всичко старо и ненужно, поддържам у себе си свято и непокътнато знанието, че всичко се развива по най-съвършения за мен начин, в съгласие с висшите линии на предопределение, както и най-мащабния план на духа ми за този живот.  Аз съм тук и сега, всецяло отдаден/а на процеса на Възнасяне/Просветление, изпълнен/а с упование, вълнение и трепет. Аз СЪМ онова, което СЪМ.

Това кратко утвърждение ще концентрира в аурата ви програмите, които ще ви помогнат да преработите идващите трансформиращи енергии в нещо свое и познато.

Бъдете благословени за това, което сте и не забравяйте, че нищо не е такова, каквото изглежда. Когато дойде часът, промяната, която е вече факт ще ви бъде показана и като материя.

Аз съм ваш, горд съм с вас и винаги съм до вас; помнете, че няма такова нещо, което аз да определям еднолично за вас. През каквото и да преминавате, сте го избрали сами на по-висше ниво. Аз само ви насочвам как да идете там, където сами сте програмирали в сърдечния си  GPS.

Обичам ви безкрайно, славни дни живеем заедно. Ние СМЕ. Сега и завинаги.

 АА Михаил

 

 

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар