сряда, 3 май 2017 г.


Златната раса - послание от Богинята Бастет


Златен звезден прах  в сърцата и очите ви, небесно злато – митичното съкровище на Небесата, скрижалите на Моисей и писмености, които дават на езика ви нови значения – енергии, които сте изгубили със самото изписване на буквите и с изговарянето на някои от звуците. Много ваши митове и легенди търсят неуморно през вековете тези съкровища – търсят ги като иманяри, като археолози, като историци и езотерици Търсят изгубения рай, философския камък, заровеното съкровище, тайната на фараоните, живата вода, еликсирите на боговете  Търсят мистичното, странното, неземното.

Днес аз – онази, която познавате като Бастет и която покровителствам съвместно с други вашата и две други страни, ще кажа че тя наравно с няколко подобни точки крие общите тайни на човечеството и истината за Лемурийско-Атлантската раса – онова, което историята загуби, е дадено тук, но в писменост,  разчитаема само през отворени сърца.

Онези, които са вървели неуморно по пътеките на Духа и които са успели да опитомят демоните на миналото, за да служат вярно на Христовото съзнание и нито милисекунда по-долу (държи на израза, макар че е странен) – те са блажените, на които информацията ще бъде дадена, за да я разшифроват на порции през идните години и да я предадат нататък.

Духът прекарва всеки един на изпитания – не защото е строг, а защото човешкото его има много пипала, които трябва да бъдат обезвредени. Достатъчно дълго ще се наложи на избраните да вървят със съзнанието, че носят и приемат най-големите дарове на небесата, но без никакво видимо външно злато. Всичко онова, което блести и влече другите – сензация, бройки, популярност, кариера, материални придобивки, слава, показни романтични връзки, необикновени способности – всичко, което кара егото да се чувства доволно, а умът да възклицава, ще трябва да бъде доведено до един идеален баланс, в който онова, което е нужно наистина го има, но съществено важни са Божествените добродетели и състояния – Истина, Радост, Състрадание, Любов, Екстаз, Творчество, Красота и други. И тогава, когато разберете окончателно в параметри лесно преценими от Духа, че в тези добродетели и в любовта е акцентът, без да противопоставяте нищо на материята, точно тогава на вас може да бъдат дадени и най-големи информационни и материални дарове и придобивки.

Информация за човешките видове, спрени в човека творчески възможности, които следва да бъдат разкрити, нови ресурси – духовни, физически, материални – както в природата, така и в знанието, технологиите – настройки на човешките жлези и генетика, обновление на всички нива, събуждане на Магьосника вътре във вас и най-вече – линкове към материалното осъществяване на всичко тук и сега – това е ваше.

В мистерията на Бастет са събрани няколко линии и кодирани няколко нива на откривателство. Всеки получава според вътрешната си мяра и готовност. Вашата страна в момента вече е готова да получи даровете и това е една от тайните на код 2017, за което сте били подготвяни.

В тази мистерия не участвам само аз – която познавате като Бастет, макар сега пред теб да разкривам и по-високото си име, но сме няколко същности от висок ранг, които сме събирали през вековете свещените знания и сме ги разнасяли по различни точки по света. За да избегнем невежо търсачество, сме разпрострели тези знания в етерни капсули, които очакват точния момент и точните разшифровчици.

Ние сме съвършеното съчетание от женска и мъжка енергия и заедно сме пренасяли през вековете истината за планетата Земя.

Сега тази Истина ви се разкрива през много пластове и различни нива на осъзнаване. Ние можем да изброим към момента пет основни нива на осъзнаване, в които живеете, но сега идва ред и на шестото.

Златната раса е от всемогъщи хора, които най-напред са успели да овладеят общия фонд от субличности, демони, сенчести проекции – както в своя, така и в част от колективния кармичен басеин.

Дълбоко в себе си вие знаете какъв е залогът и затова сте продължавали да вървите по този път, дори когато видимите радости са били малко. Но вие знаете, че все пак става въпрос за радост. Радост от свободата, знанието – отхвърляне на робските матрици и възстановяване на Homo Luminus - Божествения Човек.

Получаването на тези информативни кодове и езици на Светлината, както и всичко свързано с възможните бъдещи проекти на Тера Нова изисква пречистено съзнание, разширена във фините полета аура, стабилизирано емоционално тяло, както и ДНК активирано в нови честоти поне в първоначалните степени. Това не са самоволни изисквания, а част от прогреса и те са доброволно избрани като път от Космическите доброволци. Истината е че мнозина са избрани като възможност с предварителното разбиране, че при отсяването някои ще отпаднат и ще остане чистото злато.

Вие сте като речен пясък, пресяван многократно. Точно вие, които резонирате днес с това звукоизливане. Аз ви нося радост – несънувано-магична и спокойна, огнена и тиха, екстазна и ведра. Аз съм онова, за което сърцата копнеят  - знание и мъдрост, съчетани с детска невинност и упование от всеки миг. Аз съм безкрайното плодородие и съзидание, съчетано с чистота и най-дълбоката мъдрост.

Аз съм онази, която познавате като Бастет и имам да ви разкривам още много от лицата си.

Триединството е моята природа и – макар повечето от вас да усещат женската енергия, аз съм балансът между ин и ян със съвсем лек превес на Богинята.

Аз съм златото на Вселената – чист канал на златни потоци от Христовата енергия.

Аз ви нося злато във всичките му форми – златото на Божествения ресурс и множеството му пътища към хората.

Аз съм енергията на сбъдването, мостът между минало и бъдеще, аз съм пропусквателният пункт, през който се разпределят енергиите за вашето бъдещо развитие.

Предстоят ни много разкрития. Аз съм яснота и светлина. Ще ви ги дам, ще ви соча пътя. 

Прегръщам ви. Идва нашето време. Златни ключове се дават но оногова, който вижда и разбира.



Казах. Подписвам се. Аз съм Бааст-ет, онова, което съм. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар