петък, 25 януари 2013 г.


Какво се случи след 21.12 - част втора.

След това обаче вълната ме изхвърли някъде много надалеч. Чувствах се все едно съм под вода, останалият свят като че изчезна, бях сама със себе си и с жизнените линии, които съм следвала. От там, та чак до сега - леле, то мина месец, започнах да живея в един странен контраст. От една страна периодично навлизах в енергиите на новия свят, които несъмнено бяха закотвени по време на последната вълна от 2012; чувствах се по някакъв невероятен начин, от време на време виждах с вътрешното си зрение чудни, ярки цветове, а няколко пъти нощем все едно направо пробивах воала и се оказвах в свят от светлина с прекрасни преминаващи геометрични фигури и пулсиращи багри...трудно е да се опише, защото това не е просто визия, а цялостно усещане за съвсем друго измерение и екстаз.

Признанието на Михаил беше огромно - както към мен, така и към цялата група служители на Светлината в България и по света. Ангелите непрекъснато пееха нежни победни хорове, а в ушите ми звучеше Алилуя. Отново видях целия си път разстлан в миналото и водещ до този уникален праг, в който човечеството премина критичната маса (при това ние бяхме уверявани, че това е ставало вече неколкократно и е надхвърлило най-смелите очаквания.)

Признанието на ангелите  беше толкова голямо и любовта към пътя ни - така искрена и осезаема, че прекарах дни наред, обляна в сълзи и слушаща невероятното парче на Робърт Коксън, наречено "Копнеж". Все едно го беше писал, за да го чуя точно в този период и да видя в музиката себе си и неутолимото космическо томление на толково много светли души към тази еволюция. Една сутрин станах и просто се роди Историята на Анна - приказка, в която Михаил ми разказа за самата мен....едва ли има по-величествен миг от личното осъзнаване на човека, защото всяко индивидуално просветване активира множество други по пътя си.

Ние много често живеем и не знаем защо, имаме чувство, че пътят ни не води на никъде, че около нас е хаос и безредица, в които не виждаме смисъл. Идва и такъв момент обаче, в който от привидната нелепица се ражда нещо изцяло ново - парченцата на пъзела излизат едно по едно и от цялата безформеност изведнъж блясва уникална, пъстра, космическа картина. Това е мигът УАУ, в който всичко си ляга на мястото и изведнъж човек разбира, че винаги е бил вещо воден и че привидно нелогичните ходове са били всъщност гениалните хрумки на режисьора мистър Хайселф (Висш Аз).

Това бе исторически миг за мен самата и земята - миг,  който излиза извън всякакви представи за постижение, които има човешкия ни разум.

В същото време, в което се носех върху това победно блаженство, все едно светът наистина се раздели на две. В горен свят искряха фойерверки и фонтани от светлина, ангели и извънземни разливаха светлинно шампанско и пееха химни и оди на Радостта.

В долен свят не беше тъй, уви. Знаем, че всеки път, когато се заземи огромна порция светлина, сенките се разхвърчават в ефира, но нищо не може да ви подготви да изпитате подобен контраст, докато сте все пак в човешко битие.

В ефира залетяха какви ли не разочарования, обвинения, размахваха се пръсти. Някои хора все едно нямаха търпение да свърши тази дандания, за да си дойдат на думата със старите занимания и модели, други истерясаха. Трети внезапно изчезнаха от кръгозора ми, докато зовях Юхуууууууу в ефира. Замислих се и за това какво означава званието добър приятел и светлинен съратник. Всеки човек таи дълбоко у себе си желанието да бъде виждан и обичан за онова, което наистина е, с прекрасните му струни и дори все още неовладяните страни. Няма по-добра и човешка вибрация от тази на искреността и подкрепата. Не може всеки и навсякъде да бъде, нито всекиму да помага, но е ясно, че може да се поддържа един общ фон на топлина и съпричастност.

Замислих се, че - освен в посланието от есента "Вяра, Надежда, Любов" на Михаил, където се говори кратко, просто и меко за този момент, наречен 21.12 и един материал по поръчка, тази дата никога не е била тема на моите практики (до една спускани от шефа.)

Вероятно много хора са насъбрали де страхове, де неправомерни очаквания, но лично аз нямах нищо общо с това; фактът, че те са ги приели незнайно откъде, не означава, че аз трябва да съм отговорна просто защото бях от първите хора, които сериозно загърмяха публично именно с тази дума "Възнасяне". Всичко онова, за което бях подготвяна, стана, че и отгоре. И то е нещо, което не подлежи нито на обясняване, нито на доказване, защото просто Е.

Въпреки това, искам да бъда максимално честна със себе си. Винаги питам Михаил за ставащото и го моля да ми покаже всички страни. Така че получих своите пояснения за това кое и защо става - всичко е ОК, разбира се. Разбрах каква е дълбоката причина за нещата и ще я споделя. Когато обаче връзки около теб се късат и се местят слоеве, човешкото аз се чувства объркано и склонно към вина. Обърнах се дълбоко в себе си, за да видя имала ли съм и аз все пак някакви допълнителни очаквания;  видях, че съм имала..

Има още много, много, много за разказване, голяма част ще влезе в книгата. В същото време с Мартина планираме едно прекрасно събитие, отворен диалог и практика едновременно, в които да седнем очи в очи, да разкажем честно едни на други за трудностите и разочарованията си; те са също част от процеса; на практиките през 2012 трябваше ударно и дори малко безцеремонно просто да заземим силни и нови (древни) за земята интензивности светлина и нямаше много време за обясняване.

Сега е добре все пак да разчистим терена и за предефинираме нещата и най-вече какво точно разбираме под Преход и Възнасяне - много е важно да кристализираме понятието си, за да знаем какво правим и накъде вървим,  да можем да трансмутираме 2012 от множеството недоразбирания, сенки, смущения и масови вълни на еуфория и депресия (и двете - крайности). След което ще закотвим всичко прекрасно, което сме постигнали през 2012 с ново, чисто, осмислено и вече интегрирано осъзнаване и ще положим основите за работа през 2013 - няма да влизам в подробности, но определено искам да ви предам вътрешната ни увереност, че това е година, в която ще бъдат положени много реални основи и начала, заедно с лични духовни дарове за всеки.

Аз лично искам да ви предам енергийно онова неизказано усещане за признание, което идва от ангелските селения и да споделя с вас преливащата от мен светлина; да ви предам картината, която непрекъснато се разкрива пред очите ми. Така вие ще я пазите в себе си и ще бъдете непръкъснато в тази вече заземена вибрация на петото измерение, носейки се много по-леко сред още бушуващите пластове на трето и долните нива на четвърто (гледайте на тези номерации образно, не се хващайте за термините, които са различни при различните автори, същественото тук е усещането за турбулентни облаци и ведър ефир над тях.). Само в текст това няма как да стане, но чрез думите все пак споделям част от цялото за онези, които нямат възможност да присъстват на общи сбирки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар