четвъртък, 13 септември 2012 г.



Любов човешка и Любов Божествена.

На два пъти по време на прекрасен ритуал изтеглих символа Любов Божествена. Учуди ме, че в канчето със символи имаше и Любов Човешка.

Не бях се замисляла за разликите. Хм…

В течение на времето си дадох сметка, че наистина съм направила избора Любов Божествена – още преди да се родя дори.

Не знам дали много от вас имат вече не чужд разказ, а личен спомен от моментите, в които са планирали бъдещия си живот на Земята. Е – аз си го спомних, беше дар по Пътя и всичко изплува пред очите ми в един свещен миг….

…Спомних си Себе си в един от любимите ми високи аспекти – сияйна, величествена енергия, пърхаща и свободна - творческа, искряща от най-чиста любов…

ЕТО - идват най-любимите до мен небесни същества, а Михаил ми показва Земята…да отида там означава да изоставя цялата тази сияйност далеч от човешкото си съзнание, да се свия на точка, да нарамя мои и чужди слузести, сковаващи, мъчителни емоции за трансмутиране („Ти това го можеш” – подкукуросват ме водачите.)

После виждам и тази точица – земя, която наричат България и малко отвъд нея…един доста измъчен народ, много суеверия, караконджоли, робства, врачки, магии, тиранични режими, мизерия, разединение и преобладаващи ниски вибрации….много малко от лекотата, поезията, изобилието, полета и сексуалността, които са моя основна вибрация. Малеееееееееееее……….къде ме пращате – пърхам аз. Тогава Михаил открива чудна гледка пред мен – под цялата тази тежка железария, под мъглите на трето и ниските планове на четвъртото измерение изниква друг образ – ювелирна плетеница от няколко фигури в средата на които блести триъгълник – мост към Божественото триединство. Затлачената Земя се оказва един от бисерните залежи на Новото време. „Ти можеш да разделиш мъглите, Роханна, искаш ли да го направиш?.”

Знам много добре, че вече съм била по тези земи, но в едно съвсем друго време, сега не ми се връща, защото всичко е занемарено, разрушено, смачкано до неузнаваемост. И все пак…дали бих могла, залогът е голям….

Да разделя мъглите ще успея, ако поставя у себе си един единствен ориентир – Любов Божествена – това е резервоар дълбоко в сърцето ми, който винаги иска да пие директно от Бога най-чистата и свята енергия на Безусловната Любов.

Знаех, че хиляди гласове (мои собствени или чужди – какво значение всъщност?), ще ми крещят, че това е опасно, че не мога да следвам този път, че не мога ей така да си обичам всички, че трябва да взимам страни, да се присъединявам към групи и общности, дори те да ме ограничават, с цел да оцелявам.

Виждах, че това ще е основен препъни камък за много хора, решили да встъпят в Новото Време – традицията да напасваш, да изоставяш собственото си величие, да следваш чужди схеми, защото вярваш само на видимото и не вярваш - ама хич, че може да си сътвориш свои собствени реалности, щеше да се оказва силен и задушаващ, почти непреодолим фактор.

И все пак избрах да разделя мъглите, това щеше да ме пали повече от всичко друго на света, избрах Любов Божествена, за да я влея в изнурените светлинни структури над тази земя.

Този лакмус на Любов Божествена, тази искрица – понякога уж много слаба, а в същност – ядрено експлозивна при активиране, трябваше да ме води.

Любов Божествена не отрича Любов Човешка, но я надраства и надгражда в много отношения.

Любов Божествена означава да виждаш ясно и в същото време да обичаш всичко, независимо от онова, които би нарекъл отрицателно.

Любов Божествена се разграничава ясно от някои клиширани, полуфабрикатни човешки отношения и все пак тачи и почита традицията на човечеството като безценен опит.

Любов Божествена означава да не търпиш никакъв фалш вътре у себе си. Пак тази любов може да те прекара през някои тесни обстоятелства, тя и ще те изкара от тях. Ще ти покаже кое е за теб и кое не е, но никога няма да осъди и заклейми друго живо същество. Следвайки потока на Любов Божествена, излизаш от всяка ситуация победител, а потъпкани и унизени след теб няма – само мир и покой.

Любов Божествена често те кара да избухваш в сълзи дори пред най-мимолетната проява на красота.

Любов Божествена дава неимоверна сила във всякакви обстоятелства, тя много бързо трансмутира всички човешки емоции в един поток от Божествен възход.

Любов Божествена приема и въздига всичко по пътя си като огромен вихър.

Любов Божествена те учи да избираш за себе си винаги най-доброто, сияйното, изобилното, чистото, здравословното, интегрираното.

Любов Божествена ти припомня, че – докато си в нейния вихър, си завинаги осигурен, защото в този поток не си зависим от никого, а творческите ти възможности и варианти са неизчерпаеми. Ако един вариант отпадне, се появява друг, който активираш с креативното си, чисто намерение.

Любов Божествена ти показва ясно кога да кажеш „Не.” Обичаш ли близките си с любов човешка, ти често – от желание да бъдеш мил и добър, даваш енергия на ниските им страсти и служиш на тираничните им его-та с цел да има мир и да оцелееш. Тъй човечеството е скланяло глава пред много деспотични господари-управници, а мъжете и после - жените, са се подчинявали на доминиращите си половинки. Това е бил свят път, защото все пак така са се раждали деца и човечеството е продължавало хода си. Сега, обаче, вече можем да живеем напълно с Любов Божествена – тя ще каже „не” на тиранина, тя ще каже своето - без капка осъдителност, на всекиго; тя не спестява истините по „политически” коректни причини, но и не обижда, не се разделя в групички по интереси, не се съревновава, не спори, не воюва. Тя просто се влива на талази от Бога и Богинята и твори около себе си безкрайни форми.

Любов Божествена ни помага да видим краля и кралицата в Себе си – но не онези суетни и жестоки фигури от миналото, а крал и кралица на собствена, изпълнена с радост реалност. Крал и Кралица, които създават не поданици, а други крале и кралици. И ако всички тези владетели - по-ярки или по-семпли, затрептят в единния поток на високите структурни мрежи, то просто няма как те да се съревновават, борят, и надмогват, защото в царството на Любов Божествена за всекиго има корона, за всекиго има родно имение..

Любов Божествена ти помага да видиш не една и две, а много различни точки – като орела, който вижда панорамно региона си; Любов Божествена обхваща цялата картина и не се забатачва в дребнавости – така човек може да се почувства понякога самотен, неразбран, различен, отделен от ятото….и все пак – когато продължиш и не се откажеш от потока на Любов Божествена, намираш най-голямото единство и най-прекрасната интимност, защото вече общуваш с истинските светли души на хората около теб, а не с миазмите и сенките на многовековните им заблуди. Това са интимност, сексуалност и обич, които никаква ревност, желание за притежание и завист не могат да помрачат. 

Любов Божествена търси чистотата, истината и красотата във всичко. Тя безпогрешно различава чистото от условното, святата вибрация на душата от изкуствено натрапения имидж. И разпознавайки безпогрешно нещата, пак обича, не поставя никакви прегради пред себе си – просто Е. ЛЮБОВ.

Можем да продължим безкрай…ето тъй и снощи у мен избухна някаква бездна от любов към моите колеги-светлоносци, към онези, които сега се пробуждат и не по-слаба към онези, които спят.

Разграничавайки все още ясно някои „фалшиви нотки”, изведнъж осъзнах каква прекрасна, могъща личност се крие зад всеки един от нас; Свещеното ми сърце – така старателно активирано, просто избухна, последните бентове се срутиха под напора на свята страст и изпитах такава бездънна любов към всички около мен, към мъничката троха-диамант България, към цялото човечество, че просто се уплаших да не ми се разтворят атомите, та да не мога да си ги събера в тяло повече.

Не сме свикнали още да живеем с Любов Божествена, но ви казвам това, прекрасни мои приятели – много, много ви обичам, виждам светлината във всеки от вас, няма маски, с които да ме заблуждавате повече и да, днес съм си пак човек, който си върши по прост и лек начин задълженията. Няма страшно. Любов Божествена няма да ни убие, само ще ни въздигне.

Вече можем и да сме и хора, и Богове – вдишващи и издишващи святата Любов .Човествена (e няма да разделяме любовите повече, време е за единение!)






Няма коментари:

Публикуване на коментар